poniedziałek, 18 marca 2013

#6 Kwiatki trzy

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Dziś moje pierwsze wyzwanie w Craft-Szafie:)
Chciałam aby było to wyzwanie proste i przyjemne:)
Wyzwanie polega na stworzeniu pracy z 3 kwiatkami:)
Czyż nie proste?:)

A oto inspiracje zespołu:

Sabka
Z kordonka stworzyłam przestrzenne kwiatki wydziergane na szydełku. Kwiateczki oprawione zostały we fiolety i zielenie kartki urodzinowej.

wiosanka
Odnowiłam stary folder ze zdjęciami moich synków :-)
 


ScrapMan
Wykonałem pracę na urodziny z papierów Engraver, które potraktowałem tuszem :)

Pinezka
Wpis do artjournala

MartaMiśkowa
Skleiła kartkę-pisankę, w wiosennej, energetycznej tonacji kolorystycznej.

i ja - Viol
Stworzyłam mediową karteczkę z kwiatkami i skrzydełkami


Na Wasze prace czekamy do 31 marca  Najlepszy projekt zostanie nagrodzony banerkiem oraz tekturową niespodzianką od naszego sponsora, którym w tym wyzwaniu jest sklep wycinanka.net


Banerek dla Was

Po raz ostatni gorąco zachęcamy Was do przyłączenia się do naszej AKCJI

Pozdrawiamy DT Craft-Szafy

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, a temat bardzo przyjemny i na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na naszych szkolnych karteczkach kwiatuszków zawsze jest dużo:) Zapisujemy do zabawy kilka z nich.

    OdpowiedzUsuń