poniedziałek, 15 kwietnia 2013

# 8 Warstwowo, recyklingowo i w stonowanych barwach.



Witam serdecznie wieczorową porą! 
Pomimo drobnych problemów technicznych, udało nam się dotrzeć do was!

Dziś poniedziałek, więc pora na Nasze nowe wyzwanie!

Zadanie na kolejne 2 tygodnie polega na tym, aby:



- Wykonać dowolną pracę składającą się z co najmniej 4 warstw i/lub mieć formę przestrzenną ( jak wszelkiego typu pudełka, puszki, korale lub elementy szyte-wypełniane itd.) ,



-  Wykorzystać element z odzysku

-Użyć w większości stonowanych, jasnych odcieni.

Kolor czarny może zostać użyty wyłącznie wtedy, jeśli użyjemy go do napisów lub konturów w pracy. 

Zobaczcie jak z zadaniem poradziło sobie nasze DT:

wiosanka
Zrobiłam trzy przepiśniki. Wszystkie mają co najmniej cztery warstwy na okładkach, a elementem z odzysku jest papier śniadaniowy :-)


Pinezka
zalterowała pudełko od zapałek (no jasne!). Warstw jest kilka zarówno na pudełku, jak i w środku...



MartaMiśkowa
Ja skleiłam warstwową kartkę komunijną, z odzysku wykorzystałam papier do pieczenia, wykonując z niego  warstwy kwiatka. 





Sponsorem w tym wyzwaniu jest sklep UHK GALLERY, do którego gorąco zapraszamy

A nagrodą są aż 3 zestawy najnowszych papierów SKLEPY CYNAMONOWE:




Kto skusi się na tak wspaniałe nagrody i weźmie udział w naszej zabawie?
Pamiętajcie o banerku w poście z pracą na nasze wyzwanie




Pozdrawiam serdecznie,
Marta Miśkowa i DT Craft Szafy.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że się zagapiłam, wczoraj zrobiłam pracę a zdjęcia dopiero dziś :(
    http://www.kalinowy.blogspot.com/2013/04/w-starym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń