poniedziałek, 30 września 2013

#20 First Christmas

Witajcie Kochani !
Zapraszam Was po raz kolejny do wspólnej zabawy...dzisiaj w klimacie świątecznym ... do Świąt jeszcze trochę czasu zostało...ale my scraperki i scraperzy przygotowania zaczynamy zwykle wcześnie... być może dla wielu z Was ( tak jak dla mnie ) będzie to pierwszy świąteczny raz w tym roku :) stąd temat First Christmas... forma oraz technika użyta w pracy dowolna...ale są dwa warunki:
- praca musi nawiązywać do tego co jako pierwsze kojarzy Wam się z Bożym Narodzeniem
- w pracy należy użyć chociaż jednego stempelka ( napis lub obrazek ) o tematyce świątecznej

Zobaczcie co przygotował nasz zespół :

Pinezka
ze świętami kojarzą jej się prezenty, a z prezentami kojarzą jej się tagi :) Stemplowane są śnieżynki.

Margot

Dla mnie Święta zaczynają się od przygotowań dekoracji choinkowych ...wszystkie bombki są ozdobione ręcznie... stąd karteczka z bombką ( stemplowany napis - embossing na gorąco )


siwka

Świąteczny tag z reniferem- moim ulubionym zwierzątkiem świątecznym


MartaMiśkowa

Boże Narodzenie kojarzy mi się z mroźną zimą i śniegiem, stąd użyty papier zimowy, brokat iskrzący i stempelek imitujący wzorki jakie pojawiają się na oknach w mroźne dni-embossing na gorąco.



Na zwycięzcę czeka nagroda niespodzianka 
Pamiętajcie o zasadach i bawcie się dobrze :)

Oto banerek dla Was :


Pozdrawiam ciepło
Margot i DT Craft - Szafy

4 komentarze:

  1. Ha! Wreszcie gdzieś na wyzwanie zgłosiłam się jako pierwsza :).
    Zdecydowanie jako pierwsze z Bożym Narodzeniem kojarzy mi się śnieg, który zwyczajnie uwielbiam i ubóstwiam :). Tak więc przesyłam kartkę, na którym są i śnieżynki i białe domki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również zgłaszam się ze swoimi filcówkami Bożonarodzeniowymi.
    Dziewczyny piękne prace stworzyłyście.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zostały już ogłoszone wyniki ? ;)
    Chyba że nie mogę się doszukać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń