poniedziałek, 17 lutego 2014

Wyzwanie RAMKA / Challenge FRAME

Witam serdecznie !
Dziś moja kolej poprowadzić wyzwanie na blogu Craft Szafa!
Temat to: RAMKA

Wyzwanie jest proste ... można zmienić istniejącą ramkę lub użyć ramkę gdzieś w projekcie!  
Może być to stempel, narysowana odręcznie, chipboard, papierowa, z tworzywa lub inna.
Życzę miłej zabawy!

********************
Hello!  
Today it's my turn to host this Craft Szafa challenge.
Theme is: FRAME 
 
The challenge is simple...either alter an existing frame or use a frame somewhere in your project!
This can be stamp, drawn by hand, chipboard, paper, plastic or any other.
Have fun! 



*******************

A oto co wymyśliło nasze DT
(proszę kliknąć na każdego linka do bloga projektanta, aby zobaczyć dodatkowe zdjęcia projektów)
And here’s what the DT have come up with 
(please click on each designer's blog link to view additional photos of their projects) 



scrap- zdjęcie oprawione w "ramkę" z papierów i okładki starej książki
layout - a photo framed in a "frame" of papers and a cover of the old book

Angel
Zalterowałam starą ramkę - obrazek z przesypującym się piaskiem
 i stworzyłam stojącą ramkę na nasze rodzinne zdjęcie (tymczasowo zastępuje je moje zdjęcie)
I altered old frame - picture with sand and I created standing frame for our family picture (temporarily replaced them with my photo)

Bajjka
Wykonałam kartkę z ozdobną ramką z masy Martha Stewart.
I made a card with decorative frame using Martha Stewart Clay.

Marta 
Wykorzystałam ramkę wykrojnikową, tekturkowe oraz podkleiłam napisy dodatkową, kontrastową warstwą papieru, dla uzyskania ramek.
I used die cut frame and cardboard frames. Under the subtitles is contrast, additional paper layer to obtain frames.


Margot
Zrobiłam blejtram ze zdjęciem synka
I made canvas project with my baby boy

Annar
 Zrobiłam serce z dekoracyjną ramką.
I made a heart with decorative frame.


********************
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co stworzycie!
Can't wait to see what you all come up with!

********************
 NAGRODA / PRIZE

Zwycięzca otrzyma bon o wartości 40 zł do wykorzystania w sklepie I-KROPKA
The winner will get a 40 PLN Store Credit to I-KROPKA


http://i-kropka.com.pl/


********************

Banerek Craft Szafy jest dla Was:  
Banner Craft Szafa is for you :



********************


Wyzwanie "RAMKA" / Challenge "FRAME" 17.02-02.03.2014r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz