niedziela, 27 kwietnia 2014

ZWYCIĘZCA WYZWANIA#32 / WINNER CHALLENGE#32

ZWYCIĘZCA WYZWANIA#32

WINNER CHALLENGE#32


Wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy bawili się razem z nami w ostatnim wyzwaniu.
A big thanks to everyone who played along with our last challenge.




Wybraliśmy zwycięzce!
We have picked the winner! 





Gratulacje!
Congrat !

 

TOP5  projekty z wyzwania #32 to:  
TOP5 creations for challenge#32 are:








Gratulacje dla wszystkich! Pobierz proszę odpowiedni baner zwycięzcy / TOP5 i wyświetl go dumnie na pasku bocznym Twojego bloga.
Congratulations to all! Please grab your  - Winner / TOP5 -  badges and display it proudly on your side bar. 

Do zobaczenia wkrótce !
 Hope to see you again soon!

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie moich plecionych palm, konkurencja była bardzo duża i mocna, więc tym bardziej się cieszę. Gratuluję zwyciężczyni i innym wyróżnionym. Dziękuję wszystkim za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie mojej pracy. Jest mi naprawdę niezwykle miło z tego powodu. Pozostaje mi pogratulować zwycięzcy i pozostałym wyróżnionym. Z niecierliwością będę czekać na inne wyzwania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dziękuję ślicznie za wyróżnienie i gratuluję mocno pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka miła wiadomość, dziękuję bardzo za zwycięstwo w Waszym wyzwaniu :) Gratuluję pozostałym wyróżnionym dziewczynom. Już pobieram banerek :) Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również dołączam, choć trochę spóźniona, z ogromnymi podziękowaniami za wyróżnienie!! jest mi bardzo, bardzo miło i z dumą zamieszczę u siebie banerek :) gratuluję zwyciężczyni i pozostałym wyróżnionym :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń