wtorek, 12 sierpnia 2014

Pożegnanie oraz przywitanie

Witam serdecznie we wtorkowe południe. 
Kolejny juz raz mamy dla Was dobre i złe informacje...

Jak zauważyliście, nie ma już wśród naszych inspiracji, prac Agnes B. 
Niestety z przykrością musieliśmy pożegnać się z Agnieszką. 



Bardzo dziękuję Agnieszko za czas poświęcony przy współtworzeniu naszego zespołu i wszystkie piękne prace, jakie dla nas stworzyłaś:  








Życzymy Ci wszystkiego dobrego i do zobaczenia, nie tylko w wirtualnym świecie. 


Mamy również dobrą informację. Do naszego zespołu - w ramach wakacyjnego Gościnnego Projektowania - dołączyła Karolina, znana jako Zosiurkowa Muma.  


Oto kilka słów od Karoliny:

"Witajcie, jestem Karolina ale w sieci występuję jako zosiurkowa muma.
Na wstępie muszę podziękować Craft Szafie za to wyróżnienie.
Scrapbooking i inne crafty dopadły mnie już wiele lat temu; odkąd pamiętam zawsze coś tam sobie kleiłam, wycinałam czy rysowałam nie wiedząc jeszcze że to scrapbooking. Aż około 5-6 lat temu trafiłam na pierwsze  blogi polskich scraperek i już wiedziałam że to jest to, czemu będę poświęcać każdą niemal wolną chwilę :) 
Ulubionego stylu jak widać nie posiadam – lubię i mixed media i prace clean&simple. Najczęściej robię albumy i kartki a ostatnio też Lo`sy i prace na blejtramach.
Bardzo gorąco wszystkich pozdrawiam i zachęcam do tworzenia!"

Od początku funkcjonowania Craft-Szafy, Karolina wygrała u nas kilka wyzwań raz otrzymała niejedno wyróżnienie. Mamy nadzieję, że jej wspaniałe prace, będą dla Was inspiracją do podejmowania naszych wyzwań. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz